Referat fra årsmøte i Foreningen Venner av Huset

Søndag 8.3.26 klokka 17.30

Det var 10 frammøtte.

Styreleder Ove Larsen ledet møtet.

 

Årsmelding med oversikt over fjorårets aktiviteter ble lagt fram og godkjent uten kommentarer.

         I løpet av 2025 ble disse inntektsbringende aktivitetene gjennomført av foreningen:

           a. Plantemarked siste lørdag i april

           b. Utvask på Feda omsorgssenter to ganger i vårhalvåret

           c. Flytting av inventar fra Huset til Feda omsorgssenter 

           d. Salg av pyntegrønt i november

                      f. Juletre til Feda kirke i desember


Regnskapet for 2025 ble presentert. Det viste at foreningen i løpet av året har overført netto    119 000 kr til driften av Huset. Regnskapet var revidert og funnet godkjent av revisor.


Valg til styre. bjørn Frestad ble gjenvalgt til styret for de kommende to årene. Bjørg Fredrisken og Ove Larsen er tøvrige styremedlemmer. De ble valgt for to år i fjor og er ikke på valg i 2026.

Revisor Anne Gry Egenes bel også gjenvalgt.


Kontingent for 2026 ble fastsatt til 100 kr.

Del denne siden